fredag 6 maj 2011

Stolt

Spårade som sagt med Haley igår. Det var många som inte dök upp på kursen, det var bara jag, en till och 2 ledare. Så vi fick varsin ledare = mkt hjälp :)

Och.... ÅH vad hon är duktig, varför har jag inte börjat med detta innan? Hon får så mkt beröm. Vi la två långa spår igår, min ledare gick med mig på första för att se hur jag gjorde. Och visst tog hon det, utan problem.

Andra spåret gick min ledare, vi ville se om hon tog hans spår. Så jag och Haley vid i bilen. När vi tog ut henne var hon så taggad, pep och ville börja direkt. När vi släppte iväg henne tog hon det så fint och noggrant. En enda gång lyfte hon upp nosen, annars gick hon precis där han hade gått. Snacka om att jag blev stolt, kunde inte sluta le! :)

1 kommentar:

  1. Så roligt det låter! Är det Borås BK som håller kursen?

    SvaraRadera