lördag 7 maj 2011

Sovmorgon


Ja imorse fick vi sovmorgon, tjugo i åtta vaknade jag. Tittade på klockan och fick en klump i magen, varför har vi fått sova så länge? Smög in till Joels rum, där låg han på rygg med händerna ovanför huvudet och andades tung. Lilla bebis! Såg att benen ryckte så jag förstod att han snart skulle vakna. Hann precis lägga mig i sängen när jag hörde hur han började prata, högt! Gick och hämtade honom och myste ner honom jämte mig och Martin. Där låg vi och gosade i nästan en timma. Mysmorgon! Började sedan dagen med en promenad, vi hann vara ute i 50 minuter, sen var Martin tvungen att åka och jobba :( Så nu sitter jag här, Joel sover ute i vagnen och jag måste plocka upp lite och bädda sängen.

Ikväll ska vi grilla, vi har kanon väder här idag. Joel ska få prova på att gunga för första gången också. Älskar verkligen helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar