torsdag 5 maj 2011

Shopping

Godmorgon! Eller för oss är det väl snarare godförmiddag ;) Här var det nämligen morgon vid 06. Men då hade jag sovit 7timmar i sträck utan ett enda uppvak, så vad gör det då? Vi låg och myste i sängen länge innan vi gick upp. Ärt så glad att han sover i sitt egna rum, han stör inte oss och vi stör inte han.

Igår var Joel hos sin farmor ett par timmar medans jag tog en shoppingrunda. Oj vad jag handlade, den lilla terroristen fick en massa kläder också såklart - jag fick en del jag också. Ska fota hans kläder så ni får se, så fina!! På kvällen tog jag en långis med en kompis och hundarna. Så igår fick jag alltså ganska mkt egentid, det behövs nu när han är på krigsstigen ;)

Idag ska vi till bvc, eller om 40 minuter faktiskt. Dags för kontroll och vaccination :( Hoppas det går lika bra som det gjorde förra gången! Skriver ett inlägg sen och berättar hur allting gick!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar