söndag 22 maj 2011

Plantering

Då var man 1000kr fattigare men ett gäng blommor rikare. Har planerat och grejat, blev ganska nöjd iallafall. Känns skönt att ha det gjort! Nu är jag trött, jätte kvavt idag så det tog på krafterna att greja ute. Försökte underhålla Joel samtidigt som jag planterade, han låg jämte på en filt. Premiär faktiskt.

Har även hunnit med en långpromenad i skogen. Sen blev det grillning hos Martins syster. Gott att slippa laga mat. Nu är klockan snart nio. Ska gå en kort sväng med Haley innan jag lägger mig i sängen och kikar på big brother. Hoppas ni har haft en bra helg. Ta hand om er.

Tänk att du varit såhär liten, mammas älskling. Du är det viktigaste jag har!!

1 kommentar:

  1. Sjukt hur små våra kottar varit, och det var inte längesedan heller! Gött o ha lite fint i trädgården - min får inte mycket kärlek i år då den ändå är anskrämligt ful nu uppgrävd o allt.

    SvaraRadera