söndag 29 maj 2011

Morsdag!

Har ni haft en bra helg? Det har jag, verkligen! En riktig mys helg med min lilla familj. Jag är ju en riktig energiknippe så det får gärna hända saker hela tiden, undra om Joel fått sin energi ifrån mig tro? ;) Och ja denna helgen har varit händelserik. Massa utflykter. En toppen helg helt enkelt!

Morsdag idag, ja vad ska jag säga. Jag hade inte förväntat mig att få någonting eller att det skulle hända något speciellt, och jag hade rätt. Dock hade Martin faktiskt köpt något till mig men han har glömt vart han lagt det haha. Fast jag är tacksam, tacksam över att jag är Mamma till en underbar välskapt son. Det är allt jag behöver, det behövs inga blommor eller presenter. Att få vara mamma till dig Joel är det finaste jag kan få...

Jag fick världens bästa present den 6 December!! Jag har dessutom en helt fantastisk sambo som inte bara är en underbar kille utan världens bästa pappa också. Tacksamhet är vad jag känner en dag som denna. Morsdag.

1 kommentar:

  1. Jag känner samma sak, att vara mamma är det bästa med att fira mors dag. Att ha Astrid är som att få ett litet paket varje dag :)

    Sv: Ja, man tycker att ska de sova dåligt kan de väl ha en period med skitsömn och sedan gå över till att sova bra :D Men de små rackarna tycker nog inte likadant.. :)

    Nästan varje kväll när jag ska gå och lägga mig så tänker jag "Inatt blir en bra natt. Hon kommer nog sova jättebra!", och varje natt gör hon tvärtemot ;)

    SvaraRadera