tisdag 24 maj 2011

Joel sov kanon bra inatt, vaknade första gången vid halv sex. Min duktiga pojk. Jag vågar knappt säga att han sover bra, jag brukar alltid få det kastat i ansiktet när jag tycker något funkar. Martin har varit hemma idag också. Vi har passat på att planera våran 25års fest och även hur länge jag ska vara hemma med våran prins. Som det verkar nu så ska jag inte börja jobba förens i slutet på Aug nästa år. Men vi får se :) Känns skönt att festen är färdig planerad med, kommer nog bli en lyckad fest. Hoppas det iallafall! Men som min vän sa, det är inte upp till mig att se till att folk har det roligt. Det blir ju inte roligare än vad man gör det till själv. Sen ska vi självklart hjälpa till på skoj fronten med lite uppgifter.

Det enda trista med festen är att vi ska lämna bort Joel, han ska ju sova hos sin farmor och farfar. Känns skiiiit jobbigt. Någon gång ska vara den första, och det kommer nog gå jätte bra!

Har lite svårt att skriva nu, Joel sparkar på mina händer. Den busen. Han ska snart få sig ett bad sen är det sängen för hans del.

Pause

Så då var lillskiten badad och sover nu gott i sin säng.. :)

Imorgon blir det nog öppna förskolan hoppas jag, beror lite på när Joel vaknar på morgonen. Det ska ju passa med hans sovklocka ;) Nu blir det en dusch, sen tänkte jag lägga mig i sängen och kolla på tv, alltid lika mysigt på kvällen.

1 kommentar: