fredag 20 maj 2011

Godmorgon

Idag var det morgon halv sju, det var tidigt för att vara denna veckan då han vaknat runt åtta. Dessutom åt han halv två och halv sex inatt. Ibland är det så, och jag hoppas det var en engångs grej. Idag ska jag äta lunch hos mamma och pappa. Min kusin, hennes man och min farbrors fru ifrån Norge kommer dit idag. Ska bli roligt att träffa dom och visa upp Joel :)

Annars händer det inte så mkt, blir väl en långpromenad också. Får bli en lugn helg iallafall, Martin är jätte förkyld stackarn. Tycker synd om honom för han har så mkt på jobbet nu, han borde stannat hemma och vilat sig idag.

Vet inte vad jag ska blogga om, inte så motiverad längre.. Får väl hoppas Joel gör något outstanding så jag kan blogga om de ;) Jag hoppas hans tänder väljer att komma fram snart då han har många i underkäken som är på gång, och det har dom varit länge men dom kommer aldrig upp. Han har diarre nu, plus feber i veckan så kanske har det satt i gång ordentligt. HOPPAS för hans skull..

2 kommentarer:

  1. Jag gillar din blogg så fortsätt gärna skriva även om det inte är världsomvandlande händelser :)

    SvaraRadera
  2. Söta mössor du shoppat hem! Gillar också mössor, men Mileon blir ju hemskt varm i dem trots de är tunna :-/ Luftigare solhattar funkar, men dem är inte lika tuffa ju! Ha ha!

    Jobbigt när inte tänderna kommer, hoppas dem spurtar upp snart. Spanar efter små vita prickar i munnen här med men icke, ännu ingen diarré o så, men ett fasligt dreggel o tuggande på ALLT, frustrerande för honom. Men någon kall bitring vill han då rakt inte ha!

    Ha en lugn o skön helg!

    SvaraRadera