onsdag 25 maj 2011

Gnällfis

Just nu... (Här ser han inte särskilt gnällig ut;)).

Var en gnällig Joel på öppnis idag. Men skrattade gott när vi stog upp och dansade, det gillar han jätte mkt. Bvc sköterskan var där idag och tyckte vi skulle kolla hans öron imorgon eller fredag så han inte har öroninflammation igen, med tanke på gnälligheten och att han har feber hela tiden. Jag misstänker att det är tanden dock. Men vi får se..

Efter öppnis la vi oss i stora sängen och somnade i en timma, så mysigt. Finns nog inget mysigare än att ligga ansikte emot ansikte och somna tillsammans. Gos!

Både jag och Joel är hängiga. Men har ändå orkat dammsuga och förbereda kvällensmat. Nu ska vi gå en promenad med Haley, får se om det blir något längre eller vad jag orkar. Det slutar väl med längre som alltid, mitt samvete som alltid tar över.. (även när jag mår dåligt tyvärr).

Fick reda på nyss att Martin har fått ändrad semester, så han går redan i mitten på Juni. Jippe! Blev jätte glad. Då blir det mys för hela slanten, djurparken, Varberg och förhoppningsvis en tripp till Stockholm!

Nähe, här kan jag inte sitta, får väl bege oss ut nu då. Ta hand om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar