fredag 20 maj 2011

Bara jag uppe

Ännu en dag med en kinkig Joel. Det stör inte mig särskilt mkt, jag tycker mest synd om honom som har det så jobbigt med tänderna. Nu sover han gott i sin säng. Han åt inte alls mkt innan jag la honom så jag får nog ge honom lite extra mat innan jag går och lägger mig. Martin sover också, stackarn. Så här sitter jag själv i soffan. Inte direkt någon höjdar kväll. Men så är det ibland. Har gjort lite mat och grejat. Får väl ta med Haley ut på en kvällsrunda snart också.

Imorgon ska jag klippa mig, det har jag inte gjort sedan i december. Ska bli så gott att bli av med lite hår, riktigt tjockt nu. Sen ska jag plantera i helgen också, får se om det blir imorgon eller på söndag.

Hoppas ni har en härlig fredagskväll.

2 kommentarer:

  1. Ja magen krånglar mindre, lite magknip emellanåt men inte alls något jag hänger upp mig på. Sådant blir ju som basic efter alla dessa kolikmånader!

    Skönt att klippa sig! En annan får aldrig tummen ur och bokar tid.... usch usch... Hoppas du blir nöjd med klippningen!

    Och du... det kommer när Joel sover hela nätter med! Han är en tidig o stadig bit som behöver dem målen som han får i sig på natten :-) Tror inte det är långt bort innan Joel sover så. Mileon sover rätt bra, när han vaknar för mat är olika - allt ifrån 05-08. Så länge han somnar om tidig morgon stör det mig inte. Man närker när det är tillväxtperiod, då vaknar han vid 03-taget för mat - den vändan är över till nästa gång.

    Hoppas du får en mysig kväll allena! KRAM!

    SvaraRadera
  2. Haha ja men man gör ju de !:P

    Okej, är kristineberg bra? vilken dag har dom?
    Aa kom till norrby nån onsdag, dom e gör trevliga där :)

    SvaraRadera