fredag 29 april 2011

Det går bra nu


Trodde det skulle bli kanon väder idag, det fanns inte ett moln på himlen imorse. Nu har det blåst in en massa, så idag blir det ingen solning på altanen. Igår fick jag 3timmar(!!!) för mig själv. Då låg jag ute och bara njöt av solen, jag slumrade även till lite grann. Riktigt skönt. Men som sagt, idag blir det inget med det. Synd! :(

Joel sover i sin säng nu, har börjat att lägga honom där en gång om dagen så han får koppla av ordentligt, annars blir det ju väldigt mycket sömn i vagnen eftersom vi är ute och går så mkt. Det är väldigt skönt att han sover i sitt egna rum på nätterna faktiskt. Dom 2 senaste kvällarna har jag och Martin lagt oss och kollat på tv innan vi somnat, mysigt. Dessutom har vi fått tillbaka en massa utrymme, hans säng tog mkt plats. Det har funkat väldigt bra på nätterna, inatt vaknade han och åt vid halv fem, sen vaknade han för morgonen vid tjugo i sju. Bästa hade ju varit om han kunde sova en, helst två timmar till så jag sluppit gå upp på natten, speciellt eftersom jag inte kan somna om :/ Men jag är nöjd ändå, han sover mkt bättre än innan. Dessutom är han världens bästa på att somna nu. Bara lägger ner honom med snutten och nappen så somnar han själv på bara några minuter. Samma på dagen, idag tod det knappt en minut så sov han. Så skönt!! Innan var det ju bara vagnen som gällde nästan, hoppas det fortsätter såhär!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar