lördag 19 mars 2011

Mys Lördag

Vilken underbar dag vi har haft idag! Började dagen med att städa huset, inte så jätte roligt kanske - men skönt när det är färdigt. Sen åkte vi till skogen hela familjen och gick en promenad. Efter promenaden bjöds det på lunch hos mamma och pappa, så gott med riktigt mat! Joel satt med en stund vid bordet i matstolen, gullunge. Han börjar bli stor nu :)


Vi hade tänkt storhandla idag men så blev det inte, åkte istället till en av mina halvbröder och spenderade hela eftermiddagen där. Så himla mysigt, alltid roligt att träffa dom, synd bara att det inte blir så ofta.

På väg, hur söt kan man vara?

Väl hemma igen skyndade vi att bada Joel som började bli trött. Han somnade nyss utmattad i min famn. Det är jobbigt att bada :) Inatt sov han väldigt bra, hoppas han gör det inatt också.

Hoppas ni har haft en lika härlig Lördag!

1 kommentar:

  1. Jag har också planer på att sätta henne i stolen snart men är rädd att hon kanske faller framåt men det där var ju en lösning, skall genast anamma! :)

    ja, Björn är en träningsnarkoman..suck! Skittråkigt för mig ja, han får se ut hur han vill ,är ju inte ihop med han för hans yttre liksom.. ;) Vi bor i Kodal som ligger rätt utanför Sandefjord i Norge. Skruttan mår bara fint, växer och frodas..är lite ledsen över att tiden går så fort för det känns som att ibland växer hon förbi mina ögon..snart är det jul igen och då är hon 1 år! Så känner jag iaf.
    Kram!

    SvaraRadera