måndag 14 mars 2011

Ligga på mage

Duktiga Joel! Det är roligare att ligga på mage när man kan se sig omkring :)

Idag har vi inte gjort mycket, varit ute och gått i tråkvädret. Inte lätt att ta sig fram i snö blandat med massa gegga. Usch. Men det är bara att stå ut, snaaaart kommer våren! Jag tycker det är svårt att veta hur mycket jag ska ta på Joel nu, overallen är för varm egentligen. Men jag tycker det är för tidigt med vårjacka. Ja inte lätt!

Ikväll ska jag träna, har inte blivit av det senaste. Jag har varit trött och sen vill jag ju umgås med Martin när han kommer hem..

Idag ska Joel iallafall bada, det blev inte så igår. Jag trodde ju inte att när Joel somnade vid sex, att det var för natten. Men så var det :)Idag får jag planera in badet tidigare, vid fem tiden.

1 kommentar:

  1. Haha, så söt och go han är! :) Vi lägger ibland en hopkorvad filt under Astrids armar så att hon ska komma upp och se ordentligt, det tycks vara mycket roligare att ligga på mage då :D

    Tycker att man just lärt sig hur de ska kläs i vintertemperatur, nu är det bara att börja om och experimentera med mössor, overaller och vantar!

    Sv: Haha, hon ser ut som en liten toker på det där kortet :D

    SvaraRadera