söndag 27 mars 2011

Dagen efter



Gårdagen var jätte kul, men jag tror jag "vuxit" ifrån festandet. Jag träffas hellre och myser till en film. Då mår man bra dagen efter också :) Vi sov ca 4 timmar inatt så halva dagen var jag helt död. Jag förstod inte hur jag skulle orka gå på babysim. Väl där och när jag bytt om får vi reda på att det startar nästa söndag istället, dom har missat att maila oss. JA vad glad jag blev, INTE.

Jag och Joel har myst i soffan nu på eftermiddagen. Han somnade ganska fort och sover fortfarande. Vid den här tiden brukar han somna för natten så det är lite dumt att han sover fortfarande, men men ibland får det bli lite konstiga rutiner. Han är uppenbarligen väldigt trött så det är bara att låta han sova.

3 kommentarer:

  1. Bakis pizza , najjs! Och vilken mysbild i soffan!

    SvaraRadera
  2. Håller nog me dej om att man "vuxit" ifrån festandet. Okej att jag hade kul när jag var ute. Men tycker en kväll me Noel i soffan år sååå mycket bättre:)
    Och ifall man ska blanda in alkohol nån helg så tycker jag nog de är mysigare att ha några vänner hemma å middag å några extra glas vin ist för nån stor fest :)
    Men kul att ni hade kul igår =)
    Jätte mysig bild på er i soffan hihi ! !
    Vilket badhus har ni babysim på ?

    SvaraRadera
  3. Haley ser ut att vara sugen på pizza ;)

    SvaraRadera