onsdag 23 februari 2011

Upptäckt

Inatt har Joel sovit mellan mig och Martin. Han blir så snorig och tät när han sover så jag ville ha honom nära mig. Koksaltslösningen går varmt här hemma nu. Och nässugen.

Han sover nu den lilla snorungen.

Igår på vägen hem ifrån Jönköping så dregglade han kopiösa mängder. Det var helt sjukt, jag torkade och torkade. Händerna i munnen hela tiden också. Idag satte jag på en liten "haklapp". Förstår inte hur mkt dreggel en så liten människa kan ha i munnen haha. Han är så söt när han håller på med händerna, man märker verkligen att han upptäckt dom. Urgulligt!

Nu får jag passa på att göra mig iordning innan vi ska åka till stan!

1 kommentar:

  1. Tack för dina ord!!

    Mileon har börjat dregglat massor nu med, vadan detta? :-)

    Söt Joel var i tuff-kepsen!

    SvaraRadera