lördag 12 februari 2011

Tjejkväll

Kan man bli annat än lycklig när man har en såhär go kille?

Så var man hemma igen. Kändes i mammahjärtat igår när jag lämnade mina killar. Men Martin är lika bra pappa som jag är mamma, så jag visste att han skulle fixa det galant och visst gjorde han det! Jag och Haley har fått egen tid med våra vänner. Myst i soffan, kollat film och bara tjötat. Sååå härligt och sååå behövligt!! Imorse startade vi dagen med en härlig promenad, bara vi och hundarna. Haley hade väldigt skoj, vi gick på ett ställe som vi alltid gick på innan Joel kom.

När jag kom hem och sa hej till Joel möttes jag av världens leende, vad lycklig man blir då! :)

Joel har börjat "prata" väldigt mycket, skrattar och gör gurgel ljud hela tiden. Så duktig! Du gör mig så lycklig älskade unge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar