söndag 13 februari 2011

Mys söndag



En pigg och glad kille väckte sin mamma vid 08 imorse. Solen strålade in genom fönstren, såå härligt! Vi började dagen med en härlig promenad, stannade till hos min bror och gosade med mina underbara brorsbarn. Dom är SÅ roliga, längtar tills Joel börjar prata :) Min brorsdotter kände på köksbordet och så sa hon - det är ingen som har städat här, haha. Hon är så go!! Och när Joel hade bajsat så sa hon - Jag längtar tills Joel bajsar igen, faktiskt. :)

Dom ger mig energi, underbara ungar!!

Imorgon ska jag till läkaren med Joel, utredning av hans allergi. Hoppas inte dom ska sticka honom, det var så hemskt sist. Han var SÅ ledsen. Min lilla pojk.

Nu ska vi mysa i soffan till en film och lite godis.

2 kommentarer:

  1. Barn är så söta! Och man är aldrig förberedd vad dem ska hitta på o säga.
    Gav dem inte Joel glukos vid provtagningen? Om inte så kräv det. Hemskt o se dem bli så ledsna ju..

    SvaraRadera
  2. Haha, vilka charmiga kommentarer! :) Hoppas att det går bra med utredningen, ju snabbare ni får veta vad det är som inte stämmer ju snabbare kan ni ju få det att funka :)

    Sv: Ja, ibland känns allt precis som vanligt i kroppen och nästa sekund känner jag mig som en bomb på gränsen till att brisera :D Tycker det är bra att man blir erbjuden ett samtal, det är nog många som går runt och mår dåligt utan att prata om det då det känns "fel". Man ska ju vara lyckligast i världen 24/7, fast de där hormonerna ställer till det ibland ;)

    SvaraRadera