lördag 5 februari 2011

Duktig kille

Vi har det bra i Sthlm. Resan hit gick jätte bra, stannade efter 2 timmar så Joel fick sträcka på sig, äta lite och vara vaken en stund. Han var så duktig, låg och kikade i vagnen på allt omkring sig. Sen var han i farmors famn en stund. Jätte nöjd. Väl i bilen slocknade han direkt och sov hela vägen till hotellet. Där gnällde han lite men sedan var han jätte snäll hela kvällen och somnade utan problem i vagnen för natten.

Dopet är avklarat och det var inga problem det heller, han sov jätte hårt och stördes inte trots att över 100 personer pratade och skrattade. Mammas duktiga pojk!

Ikväll ska vi till Martins kusin, jag hoppas han sköter sig där också. Vore kul att få visa upp en glad och nöjd kille. Annars får det bli en barnvagnspromenad. Denna veckan har han bara varit riktigt jobbig en kväll, annars underbar.

Haley är hos min kompis, saknar henne massor men vet att hon har det bra!

Det är så skönt att få komma hemifrån, det behöver man!! Nu ska jag vila en stund innan lillskiten vaknar igen. Hoppas ni har en bra helg ni också! Kram till er

1 kommentar:

  1. Vad duktig han är! :)
    Junie kan sova vart som, enda gången jag och hon vill ha det lugnt är när hon äter. Hoppas att det håller i sig sen när hon blir äldre också!

    Konstigt att det inte syntes att det uppdaterats fast jag har inte varit så flitig..känner att hon tar all min vakna tid.. men det gör ju inget egentligen ;)
    Då var han ju rätt så normalviktigt vid födseln men oj vad stor han är nu!
    Junie har lite att ta igen.. ;)
    HOppas att ni får en fin lördagskväll, kramar till er!

    SvaraRadera