lördag 15 januari 2011

Till Joel

Hej Joel!

Nu är du snart 6 veckor gammal. Tiden sedan du kom har gått så fort. Du växer hela tiden och det är så roligt att se hur du utvecklas. Just nu ligger du mycket på golvet, sprattlar och viftar med armarna. Babysittern är också en favorit.

Du gillar när man pratar med dig och du vill gärna vara med. En väldigt bestämd liten kille är du, du visar precis vad du vill och när du inte tycker om något. Det är absolut inget fel på din lungkapacitet, det vet vi eftersom du skriker om du inte får mat tillräckligt fort. Så fort du vaknar vill du äta. Ungefär med 3-5 timmars mellanrum. Oftast 3, speciellt på natten, då är du som en klocka. En liten kille med stor personlighet säger pappa och jag.

Din ögonfärg är just nu gråblå, precis som pappas. Du har tappat hår mitt på huvudet, så nu ser du nästan ut som din morfar, han har ju inte heller något hår där. Jag tycker du är väldigt lik din morfar, han hoppas jag du får lära känna och komma nära. Han är en underbar människa. Du väger nästan 4800gram och är nästan 58cm lång, en stor kille är du som ligger en bit över normalkurvan.

På dagarna är vi ute mycket, du jag och Haley. Du älskar att åka i vagnen, då somnar du så gott. Bilen är också en favorit.

Nu ligger du och pratar jämte mig i soffan, ska ta och gosa lite med dig.

Vi hörs snart igen!
Mamma älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar