torsdag 13 januari 2011

En pigg och glad kille



Har haft en så mysig förmiddag med Joel. Han har legat på sin filt på golvet och pratat och sprattlat. Sen har vi gosat i soffan, jag pratade, skrattade och han log och var hur härlig som helst :) Min underbara lilla kille!!

Halv sju gick vi upp idag, efter maten var han vaken i 2 timmar, sov sen han en timma, sen var han vaken i 2 timmar igen. En pigg liten kille. Jag brukar ta en promenad på förmiddagen när han börjar slumra. Jag går aldrig ut och går när han är pigg och vaken för då vet jag att han slocknar direkt i vagnen, jag vill inte "ta bort" hans vakna stund. Räcker att man sätter honom i bilstolen eller i vagnen så somnar han direkt..

1 kommentar:

  1. Haha, så charmig att man smälter :D
    Jag passar också på att promenera när Lillan är trött och påväg att somna, vill inte heller "ta bort" hennes underbara vakentid :)

    Har gett dig en award på min blogg, svara om du vill :)

    SvaraRadera