fredag 28 januari 2011

Babysittern


Den används flitigt varje dag. Där sitter Joel efter frukost och påklädning så jag hinner göra mig iordning och äta frukost. Innan har han tittat på allt annat men idag upptcäkte han att om han sprattlar tillräckligt mycket så rör djuren på sig, OJ vad roligt det var! :)

Jag tror jag ska börja kalla honom bajsmannen, jäklar vad han bajsar nu. Toppen säger jag. Inga tårar när han ska bajsa längre, och nu är det en av morgonrutinera :) Tänk om han inte fått utslag, då hade vi förmodligen aldrig upptäckt allergin, eller iaf inte så fort som vi gjorde. Nu är han en mycket gladare och nöjdare kille. Så mycket roligare att vara mamma, och lättare!

Nu börjar Joel bli trött igen, ska passa på att ta en promenad med Haley då så Joel får sova i vagnen en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar