måndag 17 januari 2011

Aaaaaabooo

Idag har det varit en intensiv dag - nöjd, missnöjd, nöjd, missnöjd. När han var nöjd så pratade jag med honom och fick väldens finaste leende tillbaka, då smälter jag som smör i solen. Min fina pojk! När han tjurar så är det bara att gå runt i huset och vagga och försöka tänka på något vackert och inte börja gråta. För JA det är jobbigt när INGET funkar.

Iallafall så var vi ute och gick i 1.5 timme innan, det var skönt. Lyssna på radio och bara gå, gå, gå.. Sen har vi busat, sjungt imse vimse spindel och så har Joel legat på mage och tränat nacken och ryggmuskelaturen, han är så duktig så.

Innan så skojade jag med honom och sa aaaaaabooooo och så tryckte jag mitt finger på hans näsa, oj vad han log, flera flera ggr. Nä nu ska jag njuta av min egen tid lite medans han sover.

1 kommentar:

  1. Man blir så snabbt en sån där mysigt töntig småbarnförälder :)

    SvaraRadera