onsdag 22 december 2010

Hej

svejs! Har varit dålig på att uppdatera, men det finns ju annat i livet som är viktigare just nu ;) Jul på liseberg i Måndags, super mysigt!! Men SÅ kallt!! Igår var vi i stan och klippte oss, jag färgade håret också. Så skönt att få det fixat, det var verkligen dassigt. Idag hade jag tänkt åka till stan och sola, var ju 9 månaders sedan, och så måste jag köpa en julklapp till Martin. Vi får se om det blir av! Vi har redan hunnit med att göra några ärenden och så har jag, Haley och Joel gått en promenad i skogen, mysigt :)

Igår hade vi en väldigt bra kväll, Joel var vaken i nästan 4 timmar på dagen så därför orkade han ju inte vara vaken så mkt på kvällen, så igår somnade han halv tio för natten. Det var GÖÖÖR gott! Lite egen tid med Martin istället för att vagga bebis till halv ett på natten.. :) Men jag ska inte klaga, Joel är verkligen jätte snäll och sover nästan alltid 3-4 timmar i sträck. Vi är aldrig trötta på dagarna för att vi sovit för lite.

Imorgon är det uppesittar kväll, det innebär julmys med vänner och bingolotto! Snart Julafton! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar