onsdag 29 december 2010

Hej då 50

Idag insåg jag att lille fisen har blivit stor, när hände detta? När blev han för stor för sina kläder i storlek 50? Över natten? Imorgon ska vi till bvc igen, nu väger han säkert runt 4kg :)

Innan Joel kom så ville jag inte hålla i nyfödda, jag tyckte det var lite läskigt, dom är ju så små och sköra. Dom var söta att titta på men inte mer. Men så kom han, och allting blev så naturligt. Det är som man inte gjort annat än att vara mamma. Jag trodde att jag skulle vara hispig och nervös, vakna för minsta ljud, men icke. Jag känner mig väldigt lugn i min mamma roll och inte alls hönsig som jag trodde (inte än iaf;)). Det enda som är jobbigt är när han skriker, men vem tycker inte att det är jobbigt? Det gör så ont i hjärtat när han är otröstlig, man gör allt man kan men det blir ändå inte bra. Men Han är snäll Joel och vi har fått sova bra på nätterna ända sedan vi kom hem, så vi ska inte klaga..

Nu ska jag äta lite lunch, sen blir det en långpromenad med Haley.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar