söndag 26 december 2010

Dubbelhak... Nä, dubbelsuck..

När man känner sig fet och ful och inga kläder passar längre, ja då går man loss i garderoben och kastar det mesta..



Här var det fullt innan, nu är det bara tråkiga mammalinnen och jeansleggings kvar som jag töjde ut när jag var gravid. Trodde inte jag skulle bry mig, men jag använder bara tights och mjukisbyxor nu, för inget annat passar. Känner mig skit tråkig och ful!! Har lagt undan flera jeans som jag inte kommer i, men inte vill slänga. Kanske kommer i dom någon gång?!

1 kommentar:

  1. Inge roligt när det blir många timmars stök... :-( Vårat stök började på kvällen, sen bredde det ut sig till även nätter och nu emellanåt blir det stök dagtid med. :-(

    Minifom kör vi på nu, och det tar ju några dagar för effekt men lite skillnad märker man. Ska använda Sempers magdroppar snart också, dem sägs vara bra för oroliga magar.

    Kram!

    SvaraRadera