söndag 5 december 2010

Andra advent

Godmorgon, andra advent! Igår var det en fullspäckad dag, vi grejade här hemma, promenad med Haley, fick finbesök av Lisa och Castor på kvällen. Ja, fullt upp helt enkelt. Kvällen var super trevlig och det var länge sedan jag skrattade så mkt, tack för det :) Idag blir det en lugn dag, ska bara iväg ikväll på julmys med en kompis. Vi hade det som tradition när vi var små att gå på just det här julfirandet, så idag tänkte vi ta med hundarna och göra som förr. Mysigt ska det bli!

Jag fick en film av Martin igår, så nu tänkte jag ta en långis med Haley och sen lägga mig i soffan och kolla på den.

Jag räknar ner nu :) Inte många dagar kvar!!

2 kommentarer:

  1. Tack själva, roligaste kvällen på länge <3
    Nästa gång får ni komma hit och då med pyret.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Super fin blogg, hoppas du haft en bra helg! kram :)

    SvaraRadera