söndag 19 december 2010

4:e advent, 19 December

Första barnvagnspromenaden med kopplad hund, själv. Gick kanon bra, inte plogat ute så nu är jag helt genomsvettig. Ska ta en dusch innan det börjar trilla in folk här. Kommer vara en dag full med besök. Sen hoppas jag kvällen blir bättre än gårdagen, klockan ett inatt somnade han av utmattning.. Det tär på tålamodet vill jag lova..

Idag är det den 4:e advent, men det är inte så viktigt. Det som är viktigt är att idag har jag och min älskling varit tillsammans i 7 underbara år!! Jag älskar dig Martin Alexander Bohman!!

Min allra finaste vän och kärlek!

4 kommentarer:

  1. 7 år! Det var inte illa! Grattis!!!

    SvaraRadera
  2. Grattis till er, ni är super söta tillsammans !

    SvaraRadera
  3. Grattis på er dag!!

    Och välkommen till klubben, här knölas det nätterna långa :-/ Otroligt frustrerande, men det är bara o bita ihop - nån gång somnar de små liven.

    SvaraRadera