lördag 6 november 2010

Vila??

Undrar om det finns en del av mig som inte värker just nu? Är så trött! Hade velat vila idag men efter lite oturliga händelser så blir det inte så mkt tid över till det idag tyvärr. Men imorgon då ska jag ta det lugnt. Ikväll ska vi hem till Martins mamma och pappa och äta, skönt att slippa laga mat och bli lite servad. Enda som är jobbigt är att hans familj är ganska stor och då blir det alltid ganska tjötigt, och det kan vara jobbigt när man är trött. Fast det ska bli mysigt att träffas!

Träffade som sagt våra kompisar igår som nyss fått en dotter. När jag såg henne så tänkte jag - GUD vad liten. Hon vägde ca 3000gram när hon föddes. Om hon är SÅ liten, undra då hur liten våran bebis kommer vara. Det är faktiskt skrämmande! Jag inser att jag måste inhandla lite kläder i storlek 44/45. Hoppas SÅ att lilla pyret växer till sig nu det sista. Är så orolig för honom eller henne. Det kan jag inte förneka. Så himla mycket i huvudet just nu så jag känner mig som en zombie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar