torsdag 11 november 2010

Ont

Idag har jag haft ont, som mensvärk, ont både i mage och ryggslut, heela dagen också. Det har gått över först nu, och nu är klockan nio. Förvärkar kanske. Det är väldigt mycket nu, pappa som är sjuk och allting kring pyret. Kroppen tar stryk. Jag hoppas verkligen allting löser sig till det bästa, och att ALLA bara får må bra. Det förtjänar vi. Jag blir rädd att allting som händer nu ska göra att förlossning sätter igång, jag vill att pyret ska stanna i magen så länge som möjligt, så att hon eller han växer till sig. Nu ska jag och min oroande hjärna och kropp vila. Natti.

1 kommentar:

  1. Trist att du också får höra detta tjat om magens storlek jämt o ständigt! Tröttsamt var ordet!

    Och förvärkar ja, är säkert en blandning av allt som är runt om dig nu. Hoppas pappa din får må lite bättre snart och att lillbebis håller sig kvar några veckor till!

    Du har en jättefin mage! Man förstår inte vart dina kilon sitter förutom bröst i mage, så fin!

    Kram!

    SvaraRadera