onsdag 24 november 2010

Mys!!

Jag har självklart inte hunnit ta några magbilder, ska försöka imorgon. Min dag har varit hektiskt, men BRA. Eller med hektisk menar jag att jag gått 2 långpromenader, vilat, bäddat rent i sängarna, lagat mat, bakat paj och haft 4 vänner på besök :) En riktigt mysig kväll. Jag tycker om när det är mörkt om kvällarna, man kan tända ljus och ha riktigt mysigt inne. Det kan man ju ändå, men vintern är något särskilt. Och detta året är ju verkligen speciellt för oss. Längtar till advent, längtar tills pyret kommer, längtar till dagen innan julafton = uppesittar kväll, sen kommer julafton och nyår.. Vad finns det inte att längta efter liksom?? :) Julgranen och pyntet. MYS!! Jag hoppas det finns tid och ork att åka till jul på liseberg också.. Nu ska jag vila min stackars rygg. Hörs imorgon! Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar