måndag 8 november 2010

mini kläder åt mini bebis :)

Idag har jag inhandlat 2 bodys i storlek 44. Bra att ha något som är lite mindre än storlek 50. Byxor kan man ju vika upp lite och så har dom blöja, men bodys kan ju vara bra om dom sitter hyffsat iaf. Det var inte många som hade så små storlekar. På ett ställe i stan tog dom dessutom 175kr för en body??!! Det är alldeles för mkt, jag köpte 2 och betalade 120kr på lindex, lagom! Efter stan var jag och haley ute i trägården lite, fortsatte kratta. Sen har jag bara tagit det lugnt i soffan. Ska försöka ta mig ut om en stund, H måste ut och jag behöver luft.
Jag frågade läkaren förra gången om det gjorde något att jag var ute och gick mkt och så, men det tyckte hon bara var bra. Det enda jag skulle undvika var att stressa, och det känner jag inte att jag gör. Jag är ju så uttråkad haha. Tänk om jag skulle få order om att ligga i sängen hela dagarna, jag skulle bli tokig!! Dags att luta sig tillbaka i soffan igen, en stund till iallafall..

2 kommentarer:

  1. Ett tips kolla på www.laredoute.se, där finns det mindre barnstorlekar. Ja handlade en hel där till liten när jag fick henne. Vi fick också göra snitt på grund av att bebis låg i sätte och att hon var liten. Så allt i storlek 50 hängde på henne men då fann ja den här sidan och beställde. Deras sparkdräckter med fötter är jättebra, ett tips :-)

    Lyca till.

    SvaraRadera