tisdag 23 november 2010

Inte långt kvar..

Jag överlevde promenaden! :) Nu sitter jag och myser med lite julfika. Kanske borde tänka på att laga mat istället? Får bli något enkelt, det är så tråkigt att laga mat när man bara lagar till sig själv.

Nu är det inte långt kvar tills jag har mitt pyre här, om det inte händer något på vägen så är vi hemma och myser inom en månad. Underbar känsla! Det positiva med planerat KS är ju att man vet när bebis kommer och kan planera där efter. Baka, städa, tvätta, och bädda rent i sängen osv. Så man inte behöver ha det hängandes över en när man kommer hem. Att jag skulle tycka det var så okej med KS, jag är förvånad. Jag tar det verkligen med ro nu. Nu är jag nästan rädd att pyret ska ha vänt sig tills dess, nu vill jag ju inte vänta mer. Är så nyfiken på vem som gömmer sig där inne. Hur kommer h*n se ut? Och den stora frågan, vad ska h*n heta??

Många tankar och funderingar och en stor längtan... !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar