lördag 27 november 2010

En ny dag

Och en dag närmare .....

Hade mycket trevligt på friskis festen igår, men aj mina stackars fötter och ben när man får stå upp länge, och sitta ner när man äter :) Men tillslut tog jag beslag på en soffa, eller Martin gjorde. Han var en sådan gentleman igår, sprang och hämtade dynor så jag kunde sitta bekvämt, stol när han såg att jag inte orkade stå längre, mat/dricka. Jag fick tillslut säga till honom att nu är det lugnt, jag kan fixa själv. Min prins!!

Idag ska jag och Martin åka till stan och köpa julklappar. Lika bra att få det gjort, blir nog svårt att orka/hinna med det närmare jul.

Men nu ska jag ut på långis med Haley, min älskling.

1 kommentar:

  1. Så söt Martin är!! :-)

    Ja julklappar vore fint o ha gjort, har funderat länge på att slå slag i saken men tappat orken gång på gång. Skärpning, tror inte jag får mer ork ju längre jag väntar ;-)

    Shoppa lugnt!!

    SvaraRadera