måndag 15 november 2010

En kille

Hade tänkt sova ut idag, men fick vakna till en rolig nyhet vid halv sju istället så det gör inget :) Inatt blev Martins bror och hans fru föräldrar till en liten kille :) Alla har verkligen trott att hon ska få en tjej, så det var ju extra kul att det kom ut en kille. Hon hade typisk tjej mage, så nu vet man ännu mer att det inte stämmer med den teorin :) Så alla ni som tjatar om att jag kommer få en kille, no no no! Här kommer det komma en tjej, haha. Jag har sagt det hela tiden att hon kommer få en kille och jag en tjej, bara för att alla tror tvärtom. Nu är det bara jag kvar :) Nu vill jag träffa mitt pyre, för jag är så jävla nyfiken!!

Har en go köttbulle macka framför mig, ska hugga in på den nu! Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar