fredag 19 november 2010

Brrrrr vad kallt det är ute idag, vill inte vistas ute överhuvudtaget. Men som sagt, har man hund så... Och visst sov jag bättre inatt, men vid halv sju kunde jag inte sova längre - trots att jag hade behövt. Var i stan innan, ville hitta mjuka byxor som jag kan ha efter snittet, då funkar det inte med jeans liksom. Jag hittade inget såklart, tycker inte det är kul att gå i affärer längre. Känns meningslöst att köpa något nu. Försökte hitta mer kläder till pyret också, men ärligt - det finns ju fan ingenting?! Eller är det bara jag som tycker det.. Blir väl lättare sen när jag vet om det är en tjej eller kille kanske.

Ska försöka mäkta med en promenad i eftermiddag, blev ingen igår ju. Ikväll ska jag och Martin hyra film och bara ta det lugnt. Vi är båda väldigt trötta, ska bli skönt med en lugn helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar