måndag 1 november 2010

Baka baka baka

Vaknade runt åtta och kände mig SÅ utvilad. Har varit ute med Haley och nu bakar jag, Sockerkaka och mjuk pepparkaka blir det idag :) Jag hoppas jag kan hålla fingrarna borta ifrån allt det goda som kommer ligga i frysen sen. Kladdkaka är ju super lätt attt baka, så det kanske jag borde baka ett par stycken, men frågan är hur den blir om den ligger i frysen för länge. Är det bara jag som bakar som en tok nu innan?? :)

Imorgon ska jag och en kompis åka till Ullared, det ser jag verkligen fram emot. Kanske köper någon julklapp också, lika bra att få det överstökat. Lär ju inte hinna med det sen om bebis kommer innan det är tänkt. Man ska räkna med att gå över tiden, så det slipper bli så drygt sen om man gör det. Vad gör jag? Jag tror att jag kommer få tidigare, inte bra. Kommer bli så sur när jag går över tiden sen ju haha..

Förresten, från och med igår så kunde man köpa disney barnböcker med expressen för bara 19 kr, varje söndag kommer det ut en ny bok i ett par veckor framöver. Man brukar ha måndagar på sig att köpa också, denna gången var det djungelboken. Jag ska samla på mig allihopa om jag kommer ihåg att köpa dom bara :)

1 kommentar:

  1. Hej, ville bara säga att jag kikar in. Är också gravid ocg bloggar så fort jag kan.. :D Kika gärna in på mig blogg

    SvaraRadera