torsdag 28 oktober 2010

Vilken skur

Precis när vi skulle påbörja promenaden så öppnade sig himlen och det började ösa ner. Snacka om att jag var blöt när vi gått färdigt?? :) Haley sprang med öronen nedfällda och var sådär lagom nöjd med att det regnade. Jag var inte så nöjd jag heller. Men vad säger man, finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder? Och det hade jag verkligen idag!!

När jag satt i bilen hem kollade jag ner på magen, vet man inte om det så skulle man aldrig kunna gissa att jag ska föda om ett par veckor! Det känns väldigt overkligt när jag ser min lilla mage. Jag drömde inatt att dom fick ta ut pyret genom "akut" kejsarsnitt, jag ville inte ens kolla på pyret för jag vågade inte så hur liten h*n var.. Hmm..

Nu ska jag torka, sen ska jag och Martin åka och storhandla, det ekar i kylskåpet. Kanske svänger förbi knalleland också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar