onsdag 6 oktober 2010

Vecka 31

Då går vi in i vecka 31 :) Har gått upp ca 10kg, vart vet jag inte, men enligt vågen har jag det. Det är väl mega brösten och den lilla magen som väger. Magen är stenhård och spänner, känns ibland som att den ska gå sönder. Igår kväll hade bebis cirkus i magen, gjorde en del konster. Jag sa till Martin att vi kommer få ett kvälls och natts barn ;)

Vaknade vid fem imorse, kunde inte somna om. Jag låg i sängen tills Martin gick upp vid 06.20. Under den tiden låg jag och tänkte på allt ifrån förlossning till julafton. Jag hoppas bebis vill komma innan jul! Förra året vid jul så pratade jag och min familj om vart vi skulle vara nästa år, och då sa jag - tänk nästa år kanske jag är gravid eller så kanske vi har köpt ett hus och firar jul där, och tänk - detta året har vi ett eget hus och kanske till och med en bebis om den vill titta ur innan :) Helt otroligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar