torsdag 14 oktober 2010

Tandläkaren

Jag går till tandläkaren för att laga ett litet hål, har inte ont. Dom lagar och fixar. Men nu efteråt har jag så jävla ont!! Ska det inte vara tvärtom?? FY jag känner mig helt slut pga att det gör så ont. Har tagit 2 alvedon nu, hoppas det går över! Eftet tandis tog jag med Haley ut på stan, var så länge sedan vi socialtränade där. Hon har inte gått i stan sedan vi flyttade därifrån i Juni. Hon uppförde sig bättre i stan där det var fullt med folk och hundar än vad hon gör här hemma :) Inga problem att gå med henne. Jätte mysigt. Gick omkring, kollade i skyltfönstren och satt och solade oss på en parkbänk. Min vän och jag, myyys!! Nu ska vi kolla på en snut på hugget och vila, vet inte vad det är med Haley men hon är döds trött, jag med iof.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar