fredag 15 oktober 2010

Ont

Under dagen har jag haft ont, som mensvärk fast ändå inte. Mer ilande och som stickande små knivar. Kommer plötsligt och snabbt, sen går det över. Jag känner att det är på väg, snabbt ont och sen förvinner det. Går inte att förklara smärtan eller hur det känns, jätte svårt. Men jag undrar ju såklart vad det är. När man läset om förvärkar så säger dom att det känns i ryggen och går ut i låren och så känns det absolut inte. Det är väl inget allvarligt. Men fortsätter det under helgen så får jag väl ringa min barnmorska eller något, eller så gör jag inte det. Önskar jag också kunde vara lite nojjig, alla ringer förlossningen och är oroliga och fundersamma över minsta lilla medans jag tänker äsch det är inget, det går över. Jag borde väl vara LITE orolig??! Jaja. Nu ska vi strax åka till stan, ska äta middag hos 2 kompisar. MYS!! Ha en trevlig fredagskväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar