fredag 1 oktober 2010

När kommer du?

åh vad härligt det var med promenad, fick så mycket positiv energi!

Idag har jag inte känt bebisen alls mycket, jätte lugnt där inne i magen. Men hon eller han kanske också är lite trött :) Jag funderar mycket på när den planerar att komma ut, inte så mycket på könet konstigt nog. Har en känsla att den kommer komma för tidigt, fast så kanske alla tänker. Jag går säkert över tiden så mycket det bara går ;) Längtar till Måndag nu, vill veta om magen växt som den ska och lyssna på hjärtljuden igen, för det tror jag man får göra denna gången också?

4 dagar kvar att jobba, sen ska jag förbereda huset, mig och frysen för bebisens ankomst!

1 kommentar:

  1. Vi ligger ju nästan exakt samma. Jag ska till MVC igen på TIsdag och mäta o lyssna på hjärtat och se vad som hänt sen sist. Jag har me fyra dagar kvar sen är de dags att förbereda hemmet för ankomst :)

    SvaraRadera