onsdag 6 oktober 2010

Julmys!

Herregud vilken lång dag :) Eller ska jag säga, massor att göra? Jobbat, gått långpromenad, stor handlat, varit hos tandläkaren och väl hemma fixat med gardninerna :) Hos tandläkaren gick det väldigt bra, fick till och med beröm, det har aldrig hänt innan, så wow! :) Bebis gillade inte att vara hos tandläkaren, bökade och sparkade för fullt när jag låg där. H*n brukar mest röra sig på kvällar och nätter så jag förstod att tandläkaren inte var någon höjdare, lik sin mamma ;) Bara över natten så känns det som om magen växt massor, kände mig som en gunghäst när jag och Martin handlade. Han tyckte också jag gick konstigt, men jag hade så ont i fötterna. Har knappt suttit ner en sekund idag. När vi handlade hittade jag något som jag längtat efter, julmust!! Så det fick bli några flaskor och pepparkakor. Mys känsla på hög nivå! Så gott också, mmm..

Nu ska jag mysa i soffan med min man.

1 kommentar: