tisdag 26 oktober 2010

Hos mamma och pappa

Har varit ute på en skogspromenad med 2 kompisar och våra hundar, riktigt kallt och gott idag. Önskar det kunde vara sånt här väder varje dag så man slipper regn :)
Åkte hem till mamma och pappa efter promenaden, sitter och väntar på att bli servad med lite julmust och pepparkakor, dom är och handlar det nu :) Bra att ha föräldrarna nära så man kan få lite sällskap om dagarna. Får lunch här sen också, perfekt. Finns inget tråkigare än att laga mat till sig själv, roligare när det är till mig och Martin.

Har sovit väldigt bra om nätterna det senaste, jag hoppas det håller i sig, finns inget värre än att ligga vaken och bara vrida och vända sig. Så jag hoppas det fortsätter såhär nu. Imorgon är det löning, för min del iaf. Då ska jag ta en tur till stan och köpa bebis dressen som jag visade häromdagen, och en bättre mössa till mig. Något att se fram emot ;) Tur man är lätt road!!

Nu ska jag mysa med Paily lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar