tisdag 5 oktober 2010

Härlig dag!

Idag har jag äntligen köpt gardiner, det börjar ta sig nu! :) Blev en söt, grön/vit prickig hissgardin till pyrets rum och en vit knytgardin med svarta mönster till köket. Jag blev lite osäker på den när jag kom hem, ifall den passar till våra tapeter. Fast när köksbordet och gardinerna är på plats kanske det blir kanon, vi får se :)

Det är kul att inreda, men dyrt!! Vi hade kunnat ta alla grejer vi redan hade när vi flyttade till huset, men det är ju inte kul :) Man vill ha nytt och fräscht!

Inatt rörde sig pyret så det gjorde ont, sparkade på blåsan och rullade omkring. Det känns som att hela magen vänder sig ut och in. Tillslut kunde jag somna om.

Nu ska jag och Paily ut och gå i det härliga vädret.

2 dagar kvar att jobba!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar