lördag 30 oktober 2010

Happy Halloween!

Det är idag det firas och ingen annan dag! Så det så ;)

Bakade bullar i 5 timmar igår, jag var inte ens sugen på dom när dom var klara haha. På kvällen kollade jag och Martin på film, käkade tacos och bara myste. Älskar fredagkvällar!

Idag har jag hunnit med en hel del, började dagen med en timmes promenix med Paily. Sen har jag och Martin städat och varit hos min mamma och pappa och ätit lunch. Martin ska på fest ikväll, jag och en kompis ska kolla på gamla skräckfilmer och trycka i oss massa onyttiga saker! :) Jag hoppas jag orkar hålla mig vaken ganska länge, jag ska hämta Martin i stan inatt nämligen. Nu blir det lite vila innan kvällen sätter igång. Ska bli en rolig kväll, väcker många minnen! :)

Igår var pyret helt galen på kvällen, jag har aldrig sett magen röra sig så mkt. Skit häftigt! Ibland gjorde det lite ont, antar att h*n lyckades träffa någon nerv. Magen såg ut som, ja jag vet inte vad. Men det stod ut på alla möjliga ställen och rörde sig som en vattensäng :) MYS!

Ha en härlig lördagskväll alla goa människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar