måndag 11 oktober 2010

Första dagen

Min första riktigt lediga dag. Innan hade jag lite panik över att vara ledig, jag blir lätt raslös och så var jag rädd för att ha så mycket egentid att jag skulle börja må dåligt. Men nu känns det inte alls farligt :) Tror jag kommer fylla dagarna hyffsat bra, nu i början iaf ;) Har redan varit ute en timma med Haley, sen ska jag åka till mamma och pappa och äta lunch, sen blir det nog skogsrunda med Haley igen. Och plötsligt var det eftermiddag :) På skogspromenaden imorses fick jag hjälp upp för en lång backe av Haley och min kompis hund. Jag höll i båda hundarna och dom hjälpte mig upp för backen :) Dom är absolut inget vidare på att dra, men lite hjälpte dom allt till att få upp mig.. Det tackar vi för ;)

Nu är köksbordet färdigmålat, nu ska vi bara lacka ytan på bordet. Så imorgon står det nog i köket. Och på lördag åker vi till Ikea och köper sängbord och lite andra inrednings grejer.. Åh å fint det kommer bli!! :) Mycker roligare att ha hus än lägenhet, här känns det ju meningsfullt att fixa och inreda för här ska vi ju förhoppningsvis bo läääääänge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar