onsdag 13 oktober 2010

Fixat

Allt jag oroade mig för innan är nu fixat, så nu behöver jag inte tänka på det mer. Ett väldigt flängande idag, promenader, möten, pappers fixande och ett jävla ringande. Knappt varit hemma eller suttit ner idag, det känns i kroppen och i huvudet! Haley är helt slut hon också. Stackarn :) Jag vet inte ens vart hon är, hon har väl gått och lagt sig i något hörn någonstans. Ska ta en dusch nu, sen blir det skäckfilm med goa tillbehör. Ska bli sååå skönt! Ska lägga in magbilder också, kanske blir imorgon då jag tror jag har mer tid :)

Haley förra vintern!

2 kommentarer:

  1. Föräkringskassan kan Man bli tokig på. De gäller att inte va stressad när man ska dit. Jag ska dit på Fredag och har börjat ladda redan nu :)

    Diva är inte så förtjust i Tikar efter att hon blev attackerad på kransmossen. Men Buster han älskar allt som lever så han är de inga konstigheter med :)

    Jag ser me fram emot förlossningen trots smärtan så ska de bli spännande.
    Oja jag njuter av ledigheten med vovvarna och baket. Du då? Du har väl en del o pilla med huset kan ja tro ?

    SvaraRadera
  2. Så gulligt! Hur lär man hunden att göra så? :)
    Håller med dig om att "det är ju bara en hund".. Usch! Jag känner otrolig kärlek för både min hund och min katt. Det går inte att beskriva, det känns i hjärtat djupt inne.

    SvaraRadera