tisdag 12 oktober 2010

DH

Åh vad min mage kliar, eller sidan av magen. Bristning på väg? Visst är jag nojjig? Kommer säkert få massor under förlossningen eller efter. Jag längtar nu, inte efter bristingar utan förlossningen haha, trots att jag inte tycker det är så jobbigt så vill jag bara ha ut h*n nu :) Mysigt att vara gravid, men inte min grej! Fast nu är det ju inte så jätte lång tid kvar, går in i vecka 32 imorgon. Jag tror ju att jag kommer få tidigare, men jag kan lova att jag kommer sitta där på Julafton med skit stor mage och vara sur som ett bi över att h*n inte kommit än :)

Jag älskar när Martin myser med magen, pratar och pussar på den. Innan låg han och lyssnade och "höll" om den, plötsligt buktar det ut åt ena eller det andra hållet. Jag kan fortfarande inte lista ut vad det är som står ut, oftast tror jag det är ryggen eller rumpan.

FAN vad det kliar.. AAAH. Ne ska smörja in magen nu och strax kolla på DH. Hörs imorgon!
Tänk att jag tyckte jag hade en liten kula där, eller det hade jag ju. Men då tyckte jag att det var WOW liksom.. Fick verkligen inte mage tidigt, och det ville alla påpeka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar