söndag 24 oktober 2010

Dåligt samvete


Då har vi trotsat regnet och varit ute på lång promenad. Skönt. Då kan jag vila ett par timmar med gott samvete. Det är det svåraste med mig, mitt samvete. Jag får dåligt samvete för nästan allting, speciellt när det rör Haley. Hon är jätte nöjd med det hon får och vi är ute mkt, men ändå kan jag får dåligt samvete om vi en dag inte gör så mkt. Trots att hon visar att det är lugnt. Det kommer inte bli lätt när bebis kommer och jag ska hinna med Haley också, jag kommer förmodligen ha göööör dåligt samvete mest hela tiden i början. Men, det kommer ordna sig och det kommer gå bra och bli bra!

Nu ska jag vila lite, det har Martin gett mig order om. Jag får ta promenad, men sen måste jag vila säger han, haha. Så det är mitt liv tills pyret kommer.. (öh, ne lite annat måste jag göra).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar