måndag 11 oktober 2010

Baktanten

Vad har jag inte gjort idag? Snacka om att jag hållt igång! Efter eftermidags turen med Haley, som för övrigt var helt underbar, vilket väder!! Iallfall, efter promenaden så bakade jag både äppelkaka och äppelpaj Vet inte riktigt vem som ska äta upp allt detta, Martin äter inte sådant och jag tänker inte trycka i mig allt. Får nog åka förbi mamma och pappa med lite fika imorgon!

Kom precis in, varit ute på kvällsrunda med Haley. Hon blev rädd nu igen, stod ett tag och funderade på hur jag skulle få med henne. Så tillslut kopplade jag loss henne, tänkte att antingen springer hon hem eller så följer hon med mig. Och visst följde hon med mig, efter ca 20 meter kunde jag koppla henne och hon började bete sig som vanligt igen. Innan hon blev rädd så luktade hon i luften, och strax efter skällde 2 hundar. Kanske taxarna hon är rädd för? Förstår mig inte riktigt på henne. Men det löste sig bra iaf, det viktigaste :) Nu ska vi sova. Natti!

1 kommentar:

  1. Ja de är den perfekta planen att träna på. Nu är de dock rätt mycke liv och rörelse där uppe vilket gör de svårare tyvärr :/

    Vi får väl ta våra magar o hundar o fixa en sammankomst, Buster är den perfekta lekkamraten då han är hyperglad i allt. En söt schäfertik har han nog inget emot :)
    Ja vi kikar lite hus då och då, som tur är bor vi ju i den perfekta lägenheten men såklart lockar hus mer.

    Nej ja är inte heller nervös, som du sa bara en sjuk längtan!

    SvaraRadera