onsdag 20 oktober 2010

Lär dig förstå din partner ;)

;)

Vad vi kvinnor menar med:

Ja = "nej"

Nej = "ja"

Kanske = "Tror inte det du.."

Vi behöver = "Jag vill ha"

Jag är ledsen, men ... = "Du kommer att få ångra det här!"

Vi behöver prata = "Nu har du ställt till det .."

Ok, gör som du vill = "Passa dig jävligt noga."

Jag är INTE arg = "Klart jag är arg din idiot!"

Värst vad du är uppvaktande i kväll = "Tänker du bara på sex?"

Vad män menar med:


Jag är hungrig = "Jag är hungrig"

Jag är sömnig = "Jag är sömnig"

Snygg klänning = "Schysst urringning"

Jag älskar dig = "Jag vill knulla dig!"

Jag har tråkigt = "Vill du knulla?"

Ska vi dansa? = "Vill du knulla?"

Kan jag ringa dig någon gång? = "Vill du knulla?"

Vi kanske kan gå på bio? = "Vi kanske kan knulla?"

Får jag bjuda dig på middag?
= "Vill du knulla?"

Dom skorna passar inte till din klänning = "Jag är bög!!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar